معرفی شرکت سیستم های حفاظتی چفت و بست
جدیدترین محصولات
پروژه های شرکت
پربیننده ترین مطالب

دوربین مداربسته ، یک تکنولوژی یا ضرورت؟!

بشر از ابتدای خلقت خویش همواره به دنبال یافتن راه هایی برای کم کردن فعالیت بدنی و افزایش استفاده از امکانات و تکنولوژه های جدید و درحال رشد بوده و هست .

امروزه با ورود سیستم های نوین نظارت تصویری به زندگی روزمره و ساخت دوربین ها و تجهیزات مداربسته ی جدید که از قدرت ضبط و نمایش بالایی برخوردارند ، آرزوی دیرین انسان برای دیدن و تحت نظر داشتن هر نقطهیا نقاطی از در هر زمان و مکان دلخواه به حقیقت پیوند خورده است .

در دنیای امروز تقریبا به هر فروشگاهی که قدم میگذاریم و وارد هر شرکت یا سازمانی که می شویم با عبارت "این مکان مجهز به دوربین مداربسته است" مواجه می شویم که این گواه رشد روز افزون این تکنولوژی در بخش های مختلف زندگی است .

با نصب تجهیزات مداربسته دیگر نیازی به مراجعه ی حضوری به نقاطی که نیاز به چک نمودن و سرکشی دارند نبوده و با نصب سیستم های مانیتورینگ از یک نقطه ی مرکزی می توان مکان های مورد نظر را در هر فاصله و شرایط آب و هوایی که باشند از کوره های صنعتی گرفته تا دنیای زیر آب را مشاهده نمود .

دوربین های مداربسته با توجه به داشتن قابلیت هایی نظیر نصب و راه اندازی سریع و نسبتا ارزان به سرعت در مشاغل و ارگان های مختلف ورود پیدا کرده اند و نگهبانان مراکز صنعتی ، تجاری ، کشاورزی ، اداری و مسکونی با ماندن در اتاق کنترل و با خیالی آسوده می توانند کنترل شرایط را در دست داشته باشند .

لذا وجود دوربین مدار بسته در دنیای امروز نه تنها به عنوان یک تکنولوژی مفید و موثر در زندگی بشر ، بلکه  به عنوان ضرورتی انکار ناپذیر و بدون جایگزین برای حفظ امنیت اماکن و حفاظت از فضاهایی که به نظر مهم می رسند خود نمایی میکند .

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۰۶
شرکت سیستم های حفاظتی چفت و بست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی