معرفی شرکت سیستم های حفاظتی چفت و بست
جدیدترین محصولات
پروژه های شرکت
پربیننده ترین مطالب

در زندگی روزمره ما لحظاتی سرنوشت ساز وجود دارد که در صورت فوت آن ها می تواند صدمات جبران ناپذیری بر ما وارد شود. قطع ناگهانی برق می تواند جان انسانی را در اتاق عمل بگیرد. همچنین در کامپیوتر ها که اشکالات کوچک در شبکه و یا قطع برق حتی به اندازه 20 میلی ثانیه باعث از بین رفتن اطلاعات می شود ؛ که می تواند انجام کار مراکز حساس کنترل و فرماندهی را مختل کند و همچنین باعث اختلال در اکثر فعالیت‌های تجاری شده و در برخی موارد امکان ادامه آن را کاملاً از بین می‌برد. تنها قطع برق اثرات مخرب به همراه ندارد ، بلکه بسیاری از دستگاه‌های الکتریکی نسبت به نارسائی‌هایی مانند کاهش یا افزایش لحظه‌ای ولتاژ، کاهش یا افزایش طولانی مدت ولتاژ ، نویز و تغییرات فرکانس در منبع تغذیه خود حساس هستند.که به اینگونه بارها ”بارهای حساس“ گفته می‌شود.

در اینجاست که لزوم استفاده از دستگاهی که بتواند جایگزین برق شهر شود احساس می شود. نخستین دستگاه ، ژنراتورهای برق بودند که با تبدیل انرژی مکانیکی به انرژی الکتریکی  می توانست برق مورد نیاز را تامین نماید.

معایب ژنراتور

پایین بودن سرعت وارد شدن به مدار بعد از قطع برق

شناور بودن ولتاژ و فرکانس

سنگینی

حجم بزرگ

آلودگی صوتی

دودزا بودن

لزوم سرویس و بازبینی دائمی

دستگاه دیگری که وظیفه ی تامین توان الکتریکی را دارد اینورتر یا مبدل است . اینورتر ولتاژ تولید شده توسط باطری را به ولتاژ متناوب قابل استفاده برایی دستگاه های الکتریکی تبدیل می کند .

نوع پیشرفته  تر اینورترر یو پی اس یا منبع تغذیه ی قطع ناشدنی نام دارد

 

م
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۳
شرکت سیستم های حفاظتی چفت و بست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی