معرفی شرکت سیستم های حفاظتی چفت و بست
جدیدترین محصولات
پروژه های شرکت
پربیننده ترین مطالب

سیستم اعلام حریق ، ناجی انسان!

با پیشرفت علم و تکنولوژی های نوین ، مسکن که از اولین نیازهای اساسی بشر می باشد نیز از این حیث مستثنا نبوده و همواره در حال به روز شدن می باشد .

زمانی با وزیدن بادهای شدید و بارش باران انسان به تکاپو می افتاد و دغدغه اش از بین رفتن مسکنی بود که به سختی فراهم کرده بود .

ولی در دنیای مدرن امروز با رشد فناوری های نوین ساختمان سازی شاهد ساخت سازه های ضد زلزله و ضد گلوله هستیم چرا که وقوع یک حادثه نه تنها می تواند صدمات و هزینه های مالی فراوان و غیر قابل جبرانی داشته باشد در درجه ی بالاتر با در پی داشتن صدمات جانی و مرگ و میر ها که غیر قابل جبران هستند از اهمیت بالایی برخوردار است .

از جمله صدماتی که از دیر باز ذهن انسان را به خود مشغول کرده و باعٍث صدمات بزرگ و جبران ناپذیر زیادی شده است آتش و آتش سوزی می باشد .

اهمیت آن تا جایی است که در هر شهر و محله  ای شاهد تشکیلات ، امکانات و هزینه های زیادی تحت عنوان اداره ی آتش نشانی هستیم .

سیستم اعلام حریق راهی است آسان و کم هزینه برای جلوگیری از این همه صدمات و خسارات و پایان دادن به ترس دیرینه از آتش و آتش سوزی .

این سیستم با اتصال به سیستم های موازی و مکمل نظیر برج های خنک کننده ، دمنده ها ، سیستم های اتفاء حریق و تلفن کننده و فراخوانی مراکز آتش نشانی تاثیر بسزایی در کاهش تلفات ، صدمات و خسارات ناشی از آتش سوزی داشته و دارد .

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۳
شرکت سیستم های حفاظتی چفت و بست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی